Upišite svoj PIB broj
Odaberite svoj PDV status
Upišite svoju e-mail adresu
Upišite svoj broj telefona
Pomozite nam da Vam pomognemo. Recite nam u čemu je problem.
Nisam siguran da li su Moje Fakture proizvod za mene.
Nedostaju mi funkcije ključne za moje poslovanje.
Skupo mi je
Ukoliko ste ostavili kontakt podatke kontaktiraćemo Vas u najkraćem mogućem roku.
početna stranica
Proverite email. Poslali smo Vam lozinku (password) i druge važne informacije.
Za pristup aplikaciji iskopirajte lozinku u polje ispod i kliknite login strelicu
Mozda nesto nije uredu sa infrastrukturom koja nije pod našom kontrolom,
sačekajte minut-dva i pokušajte ponovo. Ako se problem ponovi, molimo Vas
kontaktirajte nas
Ukoliko želite da obrišete evidentiranu uplatu to možete uraditi na sledeći način.
Na profilu klijenta, pronađite račun za koji želite da obrišete evidentiranu uplatu. Zatim kliknete na željeni račun i nakon toga na tab "Uplate". U informacijama, videćete poslednju kolonu "Akcija". Kliknite na link "Obriši uplatu", kao što je prikazanao na slici ispod.
Otvoriće vam se dijalog "Brisanje uplate" i ukoliko ste sigurni da želite da obrišete evidentiranu uplatu, pritisnite dugme "Da, obriši uplatu".
Ukoliko je sve prošlo kako treba, dobićete notifikacuje "Uplata je uspešno obrisana"