Poslovni program za veleprodaju

Firme i preduzetnici koji se bave veleprodajom karakterišu se aktivnim fakturisanjem što često znači da u okviru firme postoji tim komercijalista koji se na terenu i iz kancelarije bavi isključivo prodajom. Postoji visoka frekvencija izmena količine robe u magacinu i veliki broj transakcija na izvodima što dovodi do potrebe zapošljavanja ljudi na pozicijama koje se isključivo bave obradom izvoda i izdavanjem računa. Razgovarajući sa našim korisnicima analizirali smo načine na koji smo im zapravo najviše pomogli.

Integracija šifrarnika/baze proizvoda sa magacinom, lagerom, ulaznim i izlaznim računima.

Od krucijalnog značaja za sve korisnike koji se bave veleprodajom ispostavila se integracija baze proizvoda sa ulaznim i izlaznim računima koja rezultira uvek ažuriranim podacima o stanju robe u magacinu. Zadovoljstvo korisnika primarno je izazvano lakoćom upotrebe i uštedom vremena, a naročito zbog činjenice da je baza proizvoda u potpunosti povezana sa izlazom robe, ulazom robe i magacinom te ne dolazi do gubljenja podataka i kašnjenja informacija.

image

Intenzivno i fleksibilno fakturisanje: predračuni, avansi i konačni računi

U praksi, ovo se ispostavilo kao dobitna kombinacija za korisnike: Kupac se automatski kreira u bazi prilikom kreiranja predračuna, podaci o kupcu se preuzimaju na osnovu PIB-a od NBS-a. Baza proizvoda je dostupna prilikom kreiranja predračuna i računa, a dodavanje proizvoda na račun je svedeno na klik. Obračun osnovica, rabata, PDV-a i ukupnog iznosa za plaćanje je automatski. Predračuni i računi imaju jedinstvene pozive na broj. Predračuni rezervišu robu u magacinu. Prilikom obrade izvoda, uplate se automatski povezuju sa računima i predračunima, a roba se automatski skida sa stanja i po potrebi pravi se otpremnica.

Sve korisnike koji se bave veleprodajom karakteriše intenzivno fakturisanje tj. prodaja. Najveće olakšanje koje su korisnici prijavili je da generalno manje brinu i opuštenije, a brže rade svoj posao. Ne kasni se sa fakturisanjem, ne upada se haos sa papirima i manje se čeka na informacije – to su samo neke od pozitivnih promena koje su korisnici iskusili nakon integacije Moje Fakture poslovne platforme u svoje poslovne procese.

image

Prodaja kroz timove komercijalista

Za korisnike koji su navikli na tradicionalne modele poslovnog softvera sa komplikovanim procesom instalacije - primetili smo da je mnogo stresa i komplikacija otklonilo to što su Moje Fakture dostupne svakom članu tima sa njegovog računara bez ikakve instalacije, konfiguracije i čekanja.

Koji problem smo zapravo rešili: svaka firma može zaposliti koliko god želi komercijalista i odmah im omogućiti kompletan softver koji im je potreban da istog trenutka počnu sa prodajom. U potpunosti smo eliminisali potrebu za kompleksnom infrastrukturom. Vlasnik ili menadžer dodaje novog komercijalistu u sistem, a komercijalista na email dobija korisničko ime i lozinku - i odmah može da pristupi servisu Moje Fakture i krene sa pravljenjem ponuda i predračuna.

image

Obrada izvoda i timovi administrativnih radnika

Gotovo svi korisnici koji se bave veleprodajom imaju bar jednu osobu zaduženu za dnevnu obradu izvoda. Ovaj posao uglavnom se svodi na štampanje izvoda, povezivanje uplata sa računima i predračunima, pravljenje novih računa po potrebi, štampa, pakovanje dokumenata za slanje ili dalju obradu.

Još jedna grupa zaposlenih je prijavila umanjenje stresa i povećanje efikasnosti - administrativni i računovodstveni radnici. Korisnici su prijavili da je kombinacija automatizovane obrade izvoda, povezivanja uplata sa računima i predračunima, kreiranja kupaca i grupne štampe računa drastično ubrzala, otkočila i raščistila administrativne procese.

image

Aktivna naplata potraživanja

Ključna funkcija za sve korisnike koji se bave veleprodajom je izveštaj o strukturi potraživanja. Jasan pregled računa koji su probili valutu i računa koji uskoro dospevaju - u kombinaciji sa kontakt podacima o dužniku, čine aktivnu naplatu potraživanja mogućom i efikasnom.

image

Efikasno organizovanje podataka o kupcima i dobavljačima

Baza kupaca i dobavljača sa bogatim profilom klijenta koji sadrži sve ključne informacije i kompletnu istoriju poslovnih transakcija - pomogli su mnogim korisnicima da raščiste tj. da trajno srede haos sa papirima, fasciklama i registratorima. Digitalizacija kontakt podataka, računa, kartica kupaca i drugih dokumenata učinila ih je uvek dostupnim i nemogućim za izgubiti.

Zvuči zanimljivo? Ništa ne košta da probate - sve funkcije platforme, 7 dana, potpuno besplatno, bez obaveza.

image

istražite

Često postavljana pitanja

Šta znači "Moje Fakture su poslovni program u Cloud-u"?

Platformu Moje Fakture ne instalirate na svoj kompjuter. Nalazi se na serverima i dostupna je svim korisnicima preko Interneta. Korisnici mogu koristiti računar, mobilne i tablet uređaje da pristupe aplikaciji. Za najbolje korisničko iskustvo koristiti poslednju verziju Google Chrome browsera i računara novije generacije i 24" inč displej.

Da li fakturu mogu da odštampam i na srpskom i na engleskom jeziku?

Da. Pravite jednu fakturu. Za preuzimanje su uvek dostupne verzije na srpskom i na engleskom jeziku.

Da li mogu da pravim fakture u evrima?

Naravno. Pored EUR-a, dostupne su i druge glavne valute kao na primer USD ili GBP.

Da li se pokazuju IBAN i SWIFT na fakturi?

Detaljne instrukcije za plaćanje u inostranoj valuti možete podesiti posebno za svaku valutu. Kada pravite račun i odaberete valutu - instrukcije za plaćanje će se automatski pojaviti one koje su podešene za tu valutu. IBAN, SWIFT, Intermediary bank i svi drugi podavi se prikazuju na računu, predračunu ili avansnom računu.

Da li mogu da pravim račun za avans koji mi je uplatio klijent?

Naravno. U okviru programa za fakturisanje platforme Moje Fakture možete praviti avansne račune i nakon isporučenog posla od njih napraviti konačne račune.

Da li mogu da vidim ko nije platio?

Naravno. Dostupan je detaljan izveštaj o strukturi potraživanja koji pokazuje klijente i potrazivanja u odnosu na datum valute. Pored podataka o kupcima i računima koji kasne sa plaćanjem, dostupni su i podaci o računima i kupcima čiji rok za plaćanje ističe uskoro.

Da li mogu da napravim i otpremnicu uz račun?

Naravno. Za svaki račun dostupan je formualar za popunjavanje otpremnice. Kada popunite otpremnicu, ona se štampa zajedno uz račun.

Imam PORESKA OSLOBOĐENJA na fakturama. Da li program to podržava?

Podržava. Prilikom kreiranja računa možete odabrati poresku stopu od 0% i odabrati poreska oslobođenja po članovima zakona.

Da li imam bazu klijenata?

Naravno. Pored same liste klijenata dostupni su alati za pretragu i sortiranje, uključujući sortiranje po zemlji. Svaki klijent ima svoj profil na kojem su prikazani svi računi i kartica klijenta, kontakt i drugi podaci.

Da li mogu da vidim šta je od robe i opreme kupovano i od koga?

Da. Sve što je plaćeno možete pogledati kroz evidenciju ulaznih računa koja nosi i podatke o dobavljačima i podatke o ulaznim računima. Na profilu dobavljača možete videti detalje svih ulaznih računa (šta je kupljeno), a u sekciji inventar možete videti šta sve posedujete od opreme i druge materijalne svojine. Sekcija magacin i lager pokazuju uvek ažurne podatke o stanju robe ili materijala na lageru.

Šta još ima od funkcija u programu Moje Fakture.

Moje Fakture platforma obuhvata nekoliko poslovnih programa: program za fakturisanje, program za magacin, program za veleprodaju i osnovni program za firme. Poslovni program tj platforma obuhvata desetine funkcija i najbolje je da pogledate stranicu Sve funkcije za više detalja.

Da li su Moje Fakture knjigovodstveni program?

Ne. Moje Fakture su platforma poslovnog softvera koji je namenjen optimizaciji i povećanju efikasnosti vaše firme i koristi se interno. Knjigovođa može preuzeti fakture i druga dokumenta za obradu u svom programu tj Moje Fakture su kompatibilne sa većinom knjigovodstvenih programa.

Da li mi je potreban knjigovođa?

Da. Preporučujemo da svaka firma ima dobrog knjigovođu. Firma može zaposliti knjigovođu ili angažovati knjigovodstvenu agenciju.

Kako knjigovođa pristupa našim podacima? Kako to funkcioniše?

Knjigovođa ne mora više da čeka na račune. Podesite posebno korisničko ime i lozinku za knjigovođu kojim pristupa servisu Moje Fakture sa svog kompjutera. Nakon autorizacije knjigovođa dobija pristup profilima kupaca, izdatim računima, PDV izveštajima i drugim dokumentima preko svog kompjutera, isto kao i Vi. Knjigovođa nema pravo da pravi račune i koristi bilo koju drugu funkciju sistema.

Koliko košta pretplata na servis Moje Fakture?

Platformu Moje Fakture možete besplatno isprobati 7 dana. Nakon toga, ako želite da koristite servis, pretplata za upotrebu servisa se plaća mesečno, kao račun za mobilni. Za kompletnu ponudu pogledajte Cenovnik.

Boris Stojanović

BizNet

“Moje Fakture su sjajan servis koji je kompaniji BizNet omogućio da se sa bilo kog mesta i u bilo koje vreme u par klikova kreira predračun ili račun našem klijentu. Prateći naše dinamično poslovanje – u potpunosti smo mogli da se oslonimo na ovaj servis. Obzirom da su ovaj servis koristile sve kolege iz različitih sektora našeg preduzeća – mogli smo u potpunosti da budemo sigurni da će sve fakture biti adekvatno numerisane i proknjižene, pa smo samim tim olakšali posao i smanjili potrebu da se neko bavi samo tim poslom. Takođe, fakturisanje i naplata sa inostranim klijentima je postala znatno jednostavnija. Grafički prikaz kompletnog poslovanja u svakom trenutku daje jasnu sliku svih izdatih računa i predračuna. Jasan prikaz kreiranih predračuna nam je isto znatno olakšao prodaju, jer smo mogli da vrlo lako da pratimo otvorene ponude i da u komunikaciji sa korisnicima zaključimo prodaju.”

Slađana Milinković

Udruženja stalnih sudskih prevodilaca i tumača Srbije

"Moje Fakture su stvarno više od programa za fakturisanje. Štede živce, ne stvaraju bore na licu i ostaje mi više vremena da se bavim poslom koji umem da radim. Naročito onima kojima ovi administrativno-računovođstveni poslovi predstavljaju dodatnu obavezu, ne proisteklu iz obrazovanja ili profesionalnih okolnosti - računi i porez moraju da se plaćaju, profakture i fakture da se izdaju, ali samo knjigovođe znaju šta treba da se radi. Uz Moje Fakture sam shvatila šta je "prihod" a šta "rashod", zašto su važne stavke i pregled klijenata, i imam pregled stvarnog stanja bez da stalno nešto pitam knjigovođu (jer u strukovnom udruženju mi nemamo ljude koje se bar malo u to razumeju).”

Maša

Studio za animiranje i zabave dece Željko Veseljko

”Veoma smo zadovoljni Vašim servisom. Jednostavan je za korišćenje, svi podaci, (pro)fakture i klijenti su pregledni, i lako je dostupan sa bilo kog uređaja, što je izuzetno važno ukoliko se desi da nam na samom sastanku ili neposredno pre izvođenja naših usluga zatreba (pro)faktura. Uglavnom sam ja ta koja u našoj firmi izdaje (pro)fakture, ali ukoliko nisam prisutna, mogu da ih napravim i pošaljem sa bilo koje lokacije, ili vrlo lako da objasnim kolegama kako oni to da urade. Servis ima veliki kapacitet za bazu podataka, što zaista olakšava posao, jer pojedini podaci ne moraju da se pamte ili beleže na drugom mestu, a s obzirom na količinu benefita koje pruža, cena mu je veoma pristupačna. Vaš servis smo već preporučili pojedinim kolegama i klijentima, a kako su se svi složili sa našim mišljenjem, nastavićemo i dalje da ga preporučujemo! :)”

Oliver Savatić

Plava Grudva doo

“Izneću dve glavne pohvale za sajt Moje Fakture: – Prva je da mogu pristupiti programu sa svakog mog elektronskog uredjaja : lap top, tablet, telefon itd. Ponevši sa sobom portabl štampač ja kupcima na licu mesta izdajem fakture i robu. Takodje sa kupcem momentalno mogu da uporedim karticu potraživanja. – Druga prednost je što grafikoni i tabele deluju stimulativno na mene i moj prodajni tim.”

Aleksandra Vuković

Nura Agency

"Od nedavno koristim servis Moje Fakture i već primećujem koliko mi štedi vreme, a naročito krajem svakog meseca. Do sada sam koristila Google drive dokumenta i, ma kako vodila računa da imam fakture u šablonima klijenata, pravljenje faktura je oduzimalo dosta vremena. Pored uštede vremena, prezadovoljna sam korisničkom podrškom koja na sva pitanja odgovara dosta brzo i profesionalno.”

Nole Prevoz

“Moje Fakture je program koji je mnogo olakšao naše poslovanje i generalno izradu faktura, vrlo jasan, precizan i jednostavan za korišćenje. Posebno želimo da istaknemo korisničku podršku, veliki profesinalci i maksimalno ažurni! Od nas samo reči hvale, za svaku preporuku!”

Da firma radi kao švajcarski sat!

(ili nemački auto, ko šta više voli)

Pogledajte zašto je preko 1000 firmi odlučilo da drastično poveća porduktivnost svoje frime, smanji prazan hod i učini radno iskustvo u svojoj firmi boljim.

Bez skrivenih troškova. Instant aktivacija.