Funkcija
Upravljanje kupcima
Upravljanje kupcima nikada nije bilo brže, lakše i efikasnije. Sve što Vam je potrebno, svaki podatak o kupcu, račun ili bilo koji drugi dokument pronaćićete za par trenutaka na njegovom profilu.
Upišite svoj PIB broj
Odaberite svoj PDV status
Upišite svoju e-mail adresu
Upišite svoj broj telefona
Klikom na dugme “Aktiviraj nalog” potvrđujuete da ste pročitali i da prihvatate Korisnički Ugovor.
Pomozite nam da Vam pomognemo. Recite nam u čemu je problem.
Nisam siguran da li su Moje Fakture proizvod za mene.
Nedostaju mi funkcije ključne za moje poslovanje.
Skupo mi je
Ukoliko ste ostavili kontakt podatke kontaktiraćemo Vas u najkraćem mogućem roku.
početna stranica
Proverite email. Poslali smo Vam lozinku (password) i druge važne informacije.
Za pristup aplikaciji iskopirajte lozinku u polje ispod i kliknite login strelicu
Mozda nesto nije uredu sa infrastrukturom koja nije pod našom kontrolom,
sačekajte minut-dva i pokušajte ponovo. Ako se problem ponovi, molimo Vas
kontaktirajte nas
Funkcija
Upravljanje kupcima nikada nije bilo brže, lakše i efikasnije. Sve što Vam je potrebno, svaki podatak o kupcu, račun ili bilo koji drugi dokument pronaćićete za par trenutaka na njegovom profilu.
Na profilu kupca nalaze se sve informacije, svi dokumenti i cela poslovna istorija sa odabranim kupcem.
Pregled baze kupaca prikazuje listu svih kupaca sa osnovnim podacima o pravnom ili fizičkom licu i elementarnim kontakt podacima kao što su telefon i email adresa. Listu kupaca možete dodatno filtrirati tako da pokazuje samo kupce iz odabrane zemlje i/ili samo kupce koji su pravna ili fizička lica. Pored opcija za sortiranje po nazivu, kupce možete pretraživati po svim poslovnim podacima, a klikom na kupca koji je prikazan u listi otvara se njegov profil.
Novi kupci, ukoliko se radi o domaćim pravnim licima, se kreiraju automatski prilikom izdavanja prvog računa ili predračuna. Unosom PIB broja, preko Narodne Banke Srbije povlačimo podatke o pravnom licu i automatski kreiramo kupca za Vas. Na ovaj način efektivno smanjujemo vreme potrebno za unos pojedinačnog kupca u bazu sa nekoliko minuta na svega par sekundi, koliko je potrebno da upišete 9 cifara PIB broja. Inostrani kupci i fizička lica se unose u bazu kupaca kroz formular za dodavanje kupaca.
Deo profila kupca koji je namenjen dokumentima, podeljen je u nekoliko celina: predračuni, avansni računi, računi i kartica kupca. Svaka od ovih celina u sebi nosi odgovarajuće akcije koje se odnose na izmenu, brisanje dokumenata i preuzimanje istih u PDF formatu na srpskom ili engleskom jeziku. U zavisnosti od odabrane sekcije, dostupne su i akcije za izdavanje računa na osnovu predračuna, izdavanje konačnog računa od jednog ili više avansnih računa, izdavanje knjižnog odobrenja na osnovu postojećeg računa i dodavanje otpremnice uz račun.
Pored svega ovoga, na profilu kupca nalaze i dodatne akcije za izmenu podataka, arhiviranje kupca, ostavljanje komentara o kupcu, kao i akcija za kreiranje novog računa koja automatski popunjava informacije o kupcu na novom dokumentu.
Sledeća funkcija:
Upravljanje dobavljačima(ili nemački auto, ko šta više voli)
Pogledajte zašto je preko 1000 firmi odlučilo da drastično poveća porduktivnost svoje frime, smanji prazan hod i učini radno iskustvo u svojoj firmi boljim.
Bez skrivenih troškova. Instant aktivacija.