Poslovni program za sve profesionalce

Firme i preduzetnici čija su delatnost konsultantske, usko specijalizovane, visoko profesionalne usluge - veći deo svog poslovanja obavljaju i isporučuju digitalno, a uglavnom su u pitanju konsultanti, programeri, advokati, dizajneri, marketing stručnjaci i generalno firme čije je primarna delatnost IT.

Super jednostavno fakturisanje

Za korisnike koji primarno posluju sa kupcima iz Srbije, fakturisanje se svelo na upisivanje PIB-a i unošenje stavki na račun. Glavno olakšanje koje su korisnici osetili je da ne moraju brinuti o računanju cena, PDV-a i ostalih iznosa na računu. Kao glavnu uštedu vremena korisnici su uglavnom naveli automatski obračun celog računa, automatsko ispisivanje podataka o kupcu i automatsko kreiranje novog kupca u bazi kupaca.

Korisnici koji posluju sa insotranstvom i fakturišu u evrima, dolarima ili drugim valutama su pored gore navedenih benefita prijavili i dodatno olakšanje i uštedu vremena zbog automatskog prevoda računa na engleski jezik.

image

Dobro organizovani podaci o kupcima i dobavljačima

Jedan od problema koje smo uspešno rešili za sve korisnike servisa je organizovanje podataka, faktura i drugih dokumenata o poslovanju sa korisnikom. Učinili smo sve kontakt podatke o kupcu, njegove račune, predračune, avansne račune i karticu kupca - instant dostupnim na Profilu kupca. Zadovoljstvo korisnika uglavnom dolazi zbog eliminacije čekanja (i čuvanja živaca) kada se traži nečija faktura, broj telefona ili informacija o dugovanju kupca.

image

Grafički prikaz ključnih statistika i podataka o poslovanju - uživo

Za veliki broj korisnika grafički prikaz podataka o poslovanju se pre svega ispostavio kao nova dimenzija razumevanja sopstvenog biznisa. Ključni podaci o poslovanju koji se konstantno ažuriraju i korisniku prikazuju podatke o prometu, naplati, ponudama, rastu baze kupaca i troškovima - pomogli su korisnicima da sagledaju istorijski razvoj svog biznisa, da identifikuju dugovanja koja je odavno trebalo da naplate, da uoče trendove kojih nisu bili svesni i da konačno dobiju uvid u puls svog biznisa.

Za korisnike koju su već sastavljali ovakve izveštaje, glavni benefit je ušteda vremena koje se trošilo na prikupljanje podataka i pravljenje izveštaja i grafikona u Ekselu i eliminacija čekanja ako je neko drugi zadužen za izradu ovih izveštaja - svi grafikoni i ključni brojevi su im uvek bili dostupni.

image

Planiranje i praćenje: troškovi, budžet i imovina firme

Planiranje budžeta i praćenje troškova firme korisnicima je omogućilo da pored podatka o prihodima, kroz grafikone i izveštaje, dobiju i "uživo" podatke o troškovima firme, a ujedno i o ostvarenom profitu i materijalnoj imovini firme.

Budžet firme, obrada izvoda, evidencija troškova, ulazni računi i inventar su komponente platforme koje, kada se u punom kapacitetu integrišu u poslovanje korisnika, doprinose dugoročnoj uštedi vremena i drastično boljem uvidu u poslovanje.

image

Obrada izvoda, izveštavanje i komunikacija sa knjigovođom

Bez obzira na obim poslovanja korisnika u ovoj grupi delatnosti, kombinacija modula za obradu izvoda, izveštavanje i upravljanje timom dovela je do olakšanja za korisnike tako što je pojednostavila proces obrade uplata i isplata, razmenu računa sa knjigovođom, pripremu i obračun PDV-a.

Evidencija uplata je automatizovana, evidencija troškova i imovine je svedena na klik, izveštaji se generišu automatski, a knjigovođa može sa svog kompjutera da pristupi dokumentima koji su mu potrebni.

Zvuči zanimljivo? Ništa ne košta da probate - sve funkcije platforme, 7 dana, potpuno besplatno, bez obaveza.

image

istražite

Često postavljana pitanja

Šta znači "Moje Fakture su poslovni program u Cloud-u"?

Platformu Moje Fakture ne instalirate na svoj kompjuter. Nalazi se na serverima i dostupna je svim korisnicima preko Interneta. Korisnici mogu koristiti računar, mobilne i tablet uređaje da pristupe aplikaciji. Za najbolje korisničko iskustvo koristiti poslednju verziju Google Chrome browsera i računara novije generacije i 24" inč displej.

Da li fakturu mogu da odštampam i na srpskom i na engleskom jeziku?

Da. Pravite jednu fakturu. Za preuzimanje su uvek dostupne verzije na srpskom i na engleskom jeziku.

Da li mogu da pravim fakture u evrima?

Naravno. Pored EUR-a, dostupne su i druge glavne valute kao na primer USD ili GBP.

Kako knjigovođa pristupa našim podacima? Kako to funkcioniše?

Knjigovođa ne mora više da čeka na račune. Podesite posebno korisničko ime i lozinku za knjigovođu kojim pristupa servisu Moje Fakture sa svog računara. Knjigovođa dobija pristup profilima kupaca, izdatim računima, PDV izveštajima i drugim dokumentima, ali nema pravo da pravi račune i koristi bilo koju drugu funkciju sistema.

Da li se pokazuju IBAN i SWIFT na fakturi?

Detaljne instrukcije za plaćanje u inostranoj valuti možete podesiti posebno za svaku valutu. Kada pravite račun i odaberete valutu - instrukcije za plaćanje će se automatski pojaviti one koje su podešene za tu valutu. IBAN, SWIFT, Intermediary bank i svi drugi podaci se prikazuju na računu, predračunu ili avansnom računu.

Da li mogu da vidim ko nije platio?

Naravno. Dostupan je detaljan izveštaj o strukturi potraživanja koji pokazuje klijente i potrazivanja u odnosu na datum valute. Pored podataka o kupcima i računima koji kasne sa plaćanjem, dostupni su i podaci o računima i kupcima čiji rok za plaćanje ističe uskoro.

Da li mogu da pravim i druga dokumenta? Predračune, avansne račune, konačne račune?

Naravno. Pored navedenih tipova dokumenata, možete napraviti i otpremnice, ulazne račune i knjižna odobrenja.

Imam PORESKA OSLOBOĐENJA na fakturama. Da li program to podržava?

Podržava. Prilikom kreiranja računa možete odabrati poresku stopu od 0% i odabrati poreska oslobođenja po članovima zakona.

Da li imam bazu klijenata?

Naravno. Pored same liste klijenata dostupni su alati za pretragu i sortiranje, uključujući sortiranje po zemlji. Svaki klijent ima svoj profil na kojem su prikazani svi računi i kartica klijenta, kontakt i drugi podaci.

Koliko košta pretplata na servis Moje Fakture?

Platformu Moje Fakture možete besplatno isprobati 7 dana. Nakon toga, ako želite da koristite servis, pretplata za upotrebu servisa se plaća mesečno, kao račun za mobilni. Za kompletnu ponudu pogledajte Cenovnik.

Boris Stojanović

BizNet

“Moje Fakture su sjajan servis koji je kompaniji BizNet omogućio da se sa bilo kog mesta i u bilo koje vreme u par klikova kreira predračun ili račun našem klijentu. Prateći naše dinamično poslovanje – u potpunosti smo mogli da se oslonimo na ovaj servis. Obzirom da su ovaj servis koristile sve kolege iz različitih sektora našeg preduzeća – mogli smo u potpunosti da budemo sigurni da će sve fakture biti adekvatno numerisane i proknjižene, pa smo samim tim olakšali posao i smanjili potrebu da se neko bavi samo tim poslom. Takođe, fakturisanje i naplata sa inostranim klijentima je postala znatno jednostavnija. Grafički prikaz kompletnog poslovanja u svakom trenutku daje jasnu sliku svih izdatih računa i predračuna. Jasan prikaz kreiranih predračuna nam je isto znatno olakšao prodaju, jer smo mogli da vrlo lako da pratimo otvorene ponude i da u komunikaciji sa korisnicima zaključimo prodaju.”

Slađana Milinković

Udruženja stalnih sudskih prevodilaca i tumača Srbije

"Moje Fakture su stvarno više od programa za fakturisanje. Štede živce, ne stvaraju bore na licu i ostaje mi više vremena da se bavim poslom koji umem da radim. Naročito onima kojima ovi administrativno-računovođstveni poslovi predstavljaju dodatnu obavezu, ne proisteklu iz obrazovanja ili profesionalnih okolnosti - računi i porez moraju da se plaćaju, profakture i fakture da se izdaju, ali samo knjigovođe znaju šta treba da se radi. Uz Moje Fakture sam shvatila šta je "prihod" a šta "rashod", zašto su važne stavke i pregled klijenata, i imam pregled stvarnog stanja bez da stalno nešto pitam knjigovođu (jer u strukovnom udruženju mi nemamo ljude koje se bar malo u to razumeju).”

Maša

Studio za animiranje i zabave dece Željko Veseljko

”Veoma smo zadovoljni Vašim servisom. Jednostavan je za korišćenje, svi podaci, (pro)fakture i klijenti su pregledni, i lako je dostupan sa bilo kog uređaja, što je izuzetno važno ukoliko se desi da nam na samom sastanku ili neposredno pre izvođenja naših usluga zatreba (pro)faktura. Uglavnom sam ja ta koja u našoj firmi izdaje (pro)fakture, ali ukoliko nisam prisutna, mogu da ih napravim i pošaljem sa bilo koje lokacije, ili vrlo lako da objasnim kolegama kako oni to da urade. Servis ima veliki kapacitet za bazu podataka, što zaista olakšava posao, jer pojedini podaci ne moraju da se pamte ili beleže na drugom mestu, a s obzirom na količinu benefita koje pruža, cena mu je veoma pristupačna. Vaš servis smo već preporučili pojedinim kolegama i klijentima, a kako su se svi složili sa našim mišljenjem, nastavićemo i dalje da ga preporučujemo! :)”

Oliver Savatić

Plava Grudva doo

“Izneću dve glavne pohvale za sajt Moje Fakture: – Prva je da mogu pristupiti programu sa svakog mog elektronskog uredjaja : lap top, tablet, telefon itd. Ponevši sa sobom portabl štampač ja kupcima na licu mesta izdajem fakture i robu. Takodje sa kupcem momentalno mogu da uporedim karticu potraživanja. – Druga prednost je što grafikoni i tabele deluju stimulativno na mene i moj prodajni tim.”

Aleksandra Vuković

Nura Agency

"Od nedavno koristim servis Moje Fakture i već primećujem koliko mi štedi vreme, a naročito krajem svakog meseca. Do sada sam koristila Google drive dokumenta i, ma kako vodila računa da imam fakture u šablonima klijenata, pravljenje faktura je oduzimalo dosta vremena. Pored uštede vremena, prezadovoljna sam korisničkom podrškom koja na sva pitanja odgovara dosta brzo i profesionalno.”

Nole Prevoz

“Moje Fakture je program koji je mnogo olakšao naše poslovanje i generalno izradu faktura, vrlo jasan, precizan i jednostavan za korišćenje. Posebno želimo da istaknemo korisničku podršku, veliki profesinalci i maksimalno ažurni! Od nas samo reči hvale, za svaku preporuku!”

Da firma radi kao švajcarski sat!

(ili nemački auto, ko šta više voli)

Pogledajte zašto je preko 1000 firmi odlučilo da drastično poveća porduktivnost svoje frime, smanji prazan hod i učini radno iskustvo u svojoj firmi boljim.

Bez skrivenih troškova. Instant aktivacija.