Upišite svoj PIB broj
Odaberite svoj PDV status
Upišite svoju e-mail adresu
Upišite svoj broj telefona
Klikom na dugme “Aktiviraj nalog” potvrđujuete da ste pročitali i da prihvatate Korisnički Ugovor.
Pomozite nam da Vam pomognemo. Recite nam u čemu je problem.
Nisam siguran da li su Moje Fakture proizvod za mene.
Nedostaju mi funkcije ključne za moje poslovanje.
Skupo mi je
Ukoliko ste ostavili kontakt podatke kontaktiraćemo Vas u najkraćem mogućem roku.
početna stranica
Proverite email. Poslali smo Vam lozinku (password) i druge važne informacije.
Za pristup aplikaciji iskopirajte lozinku u polje ispod i kliknite login strelicu
Mozda nesto nije uredu sa infrastrukturom koja nije pod našom kontrolom,
sačekajte minut-dva i pokušajte ponovo. Ako se problem ponovi, molimo Vas
kontaktirajte nas
Izuzetna tehnička podrška je naše obećanje svim korisnicima koje maksimalnom posvećenošću ispunjavamo svakoga dana.
Kako bi sve radilo kako treba obezbedili smo brojne resurse uključujući bazu znanja, video tutorijale i email podršku.
Ako preferirate učenje kroz video tutorijale - na našem YouTube kanalu nalaze se praktični video tutorijali za većinu funkcija Moje Fakture platforme. Od toga kako radi program za fakturisanje pa sve do upravljanja magacinom, lagerom i bazom kupaca i dobavljača. Za još detaljnije tutorijale, pogledajte i našu bazu znanja.
pogledaj youtube kanalTrudimo se da naš program za fakturisanje bude izuzetno jednostavan za upotrebu, toliko da dodatna uputstva nisu potrebna. Ukoliko ipak ima pitanja, preporučujemo da prvo pogledate naše tutorijale u Bazi znanja. Osnovni tutorijali obuhvataju fakturisanje tj. izdavanje računa i predračuna, upravljanje kupcima, kartice kupaca, finansijsku analizu i finansijske izveštaje. U bazi znanja se nalaze tutorijali i za sve ostale funkcije platforme. Uz svaki tekst možete pogledati i slikoviti prikaz upotrebe funkcija servisa u vidu fotografija i videa.
pročitaj tutorijaleTehnička podrška je dostupna direktno iz aplikacije. Razgovarajte sa operaterom tehničke podrške kao što razgovarate sa prijateljima na mesindžeru - bilo da imate samo neko pitanje ili imate neki problem.
Uvek nam možete poslati email na adresu help@mojefakture.com sa informacijama o problemu koji Vas muči. U najkraćem mogućem roku ćemo Vas kontaktirati sa informacijama o rešenju. Prosečno vreme za koje možete očekivati odgovor je 2 do 4 sata u toku radnog vremena i 48 časova ukoliko zahtev uputite tokom vikenda ili 24 časa ukoliko zahtev uputite nakon radnog vremena.
(ili nemački auto, ko šta više voli)
Pogledajte zašto je preko 1000 firmi odlučilo da drastično poveća porduktivnost svoje frime, smanji prazan hod i učini radno iskustvo u svojoj firmi boljim.
Bez skrivenih troškova. Instant aktivacija.