Tehnička podrška

Izuzetna tehnička podrška je naše obećanje svim korisnicima koje maksimalnom posvećenošću ispunjavamo svakoga dana.

Kada je fakturisanje u pitanju, stvari jednostavno ne smeju da stanu.

Kako bi sve radilo kako treba obezbedili smo brojne resurse uključujući bazu znanja, video tutorijale, tiketing tj. email podršku i telefonsku podršku.

Baza znanja i video tutorijali su dostupni na našem sajtu. Email i telefonska podrška je dostupna radnim danima od 09 do 17 časova.

Video tutorijali

Ako preferirate učenje kroz video tutorijale - na našem YouTube kanalu nalaze se praktični video tutorijali za većinu funkcija Moje Fakture platforme. Od toga kako radi program za fakturisanje pa sve do upravljanja magacinom, lagerom i bazom kupaca i dobavljača. Za još detaljnije tutorijale, pogledajte i našu bazu znanja.

pogledaj youtube kanal

Baza znanja

Trudimo se da naš program za fakturisanje bude izuzetno jednostavan za upotrebu, toliko da dodatna uputstva nisu potrebna. Ukoliko ipak ima pitanja, preporučujemo da prvo pogledate naše tutorijale u Bazi znanja. Osnovni tutorijali obuhvataju fakturisanje tj. izdavanje računa i predračuna, upravljanje kupcima, kartice kupaca, finansijsku analizu i finansijske izveštaje. U bazi znanja se nalaze tutorijali i za sve ostale funkcije platforme. Uz svaki tekst možete pogledati i slikoviti prikaz upotrebe funkcija servisa u vidu fotografija i videa.

pročitaj tutorijale
Live chat

Tehnička podrška je dostupna direktno iz aplikacije. Razgovarajte sa operaterom tehničke podrške kao što razgovarate sa prijateljima na mesindžeru - bilo da imate samo neko pitanje ili imate neki problem.

Email - Tiketing

Uvek nam možete poslati email na adresu help@mojefakture.com sa informacijama o problemu koji Vas muči. U najkraćem mogućem roku ćemo Vas kontaktirati sa informacijama o rešenju. Prosečno vreme za koje možete očekivati odgovor je 2 do 4 sata u toku radnog vremena i 48 časova ukoliko zahtev uputite tokom vikenda ili 24 časa ukoliko zahtev uputite nakon radnog vremena.

Telefon

Ukoliko je email ili Live chat suviše spor, uz simboličnu mesečnu nadoknadu na odabrani paket, nudimo Vam i ekskluzivnu telefonsku podršku svakog radnog dana od 9 do 17 časova.

Da firma radi kao švajcarski sat!

(ili nemački auto, ko šta više voli)

Pogledajte zašto je preko 1000 firmi odlučilo da drastično poveća porduktivnost svoje frime, smanji prazan hod i učini radno iskustvo u svojoj firmi boljim.

Bez skrivenih troškova. Instant aktivacija.