Poslovni program za sve majstore

Studijom slučaja postojećih korisnika čija je primarna delatnost pružanje zanatskih usluga shvatili smo na koji način servis Moje Fakture olakšava njihovo poslovanje. Radi se o firmama koje se bave građevinskim, molerskim, vodoinstalaterskim i stolarskim radovima, instalacijom podova ili radovima mašin-bravarske prirode. Karakterišu se velikim brojem ponuda, aktivnim fakturisanjem, čestim problemima sa naplatom potraživanja i gubitcima kroz gubljenje opreme.

Fleksibilna prodaja - predračuni, avansi, računi, precizna evidencija troškova za materijal i delove

Korisnici čije uslužne delatnosti su usko povezane sa izgradnjom, renoviranjem i uređenjem stambenih i drugih objekata, kao i korisnici čije su delatnosti servisnog karaktera, su kao najveće olakšanje u poslovanju uglavnom naveli kombinaciju modula za fakturisanje i modula za magacin odnosno ulaza robe, materijala i delova. Ova kombinacija korisnicima je omogućila da generišu veliki broj ponuda za potencijalne klijente a da ih to ne košta mnogo vremena, zatim, omogućila je korisnicima da prate nabavku, potrošnju i stanje materijala i delova na lageru. Na ovaj način korisnici su uspeli povećaju svoje profitne margine i da spreče situacije u kojima se posluje sa gubitkom zbog pogrešno obračunate ili zanemarene nabavne cene materijala i delova.

image

Drastično povećanje naplate potraživanja

Gotovo svi korisnici servisa Moje Fakture koji spadaju u ovu grupu delatnosti imaju problem sa naplatom potraživanja za poslove koje su već izvršili. Korisnici su izrazili značajno zadovoljstvo i ocenili su da im je izveštaj o strukturi potraživanja mnogo pomogao da ne dozvole da dugovanja klijenata budu zaboravljena ili da predugo traju. Izveštaj o strukturi potraživanja im je prikazao svakog klijenta koji nije izmirio svoje obaveze do kraja, uzimajući u obzir i sve avanse koje je uplatio. Izveštaj je pokazao informacije o klijentu, uključujući i broj telefona, iznos dugovanja i broj dana koliko je kupac probio rok za plaćanje - te je korisnicima učinio jednostavnijim i efikasnijim proces pozivanja/podsećanja kupaca na svoje obaveze. Pored informacija o kupcima koji kasne sa uplatama, izveštaj pokazuje i informacije o računima čija valuta dospeva u bliskoj budućnosti.

image

Drastično smanjenje troškova i gubitka alata i druge imovine firme

Skoro 50% korisnika koji spadaju u ovu grupu delatnosti prijavilo je da se analizom troškova bavi manje od 8 radnih sati mesečno. To dovodi do situacija u kojima se novac troši na stvari koje nisu esencijalne za poslovanje. Korisnici su prijavili da im je kombinacija modula za ulazne račune, modula za planiranje budžeta i modula za obradu izvoda omogućila da po prvi put precizno evidentiraju, kategorizuju i isprate svoje troškove. Kao jedan od glavnih novčanih benefira za svoje poslovanje korisnici su naveli situaciju u kojoj mogu precizno da vide na šta se troši novac i da identifikuju stvari na koje se bespotrebno troši novac.

Pored evidencije troškova, veliki broj korisnika u ovoj grupi je pohvalio i modul za evidenciju imovine. Primarni benefit koji je proistekao iz modula za evidenciju imovine je to da korisnici sada imaju vrlo precizan uvid u to šta sve poseduju od alata i mašina, gde se ta oprema nalazi, od koga je i kada je kupljena, kao i koliko trenutno vredi. Finansijski benefit koji su korisnici prijavili je taj da su do sada, u proseku, godišnje gubili opreme u vrednosti od bar 500 EUR, te da je taj broj sada drastično smanjen usled bolje kontrole nad imovinom firme.

image

PDV izveštaji, izveštaj o potrošnji, stanje materijala na lageru

Finalni faktor koji je upotpunio prethodno navedene benefite su izveštaji i to u kombinaciji PDV izveštaja, izveštaja o potrošnji po budžetskim kategorijama i izveštaj o stanju robe u magacinu odnosno o stanju materijala i delova na lageru.

PDV je izuzetno bitan faktor za korisnike iz ove grupe, te je PDV izveštaj koji se automatski ažurira nakon svakog izlaznog računa ili primljenog avansa. Informacija o potencijalnom iznosu PDV-a koji je potrebno platiti državi je od vitalnog značaja za sve korisnike. Ovaj tip izveštaja u kombinaciji sa izveštajem o potrošnji po budžetskim kategorijama i izveštajem o ulaznim računima koji daje informacije o iznosu PDV-a koji se može odbiti, pruža mogućnost da korisnik dobije precizniju sliku o ukupnom PDV dugovanju na mesečnom ili tromesečnom nivou.

Korisnici su izrazili značajno zadovoljstvo usled mogućnosti da uvek imaju precizno stanje materijala ili druge robe na lageru - to im je pomoglo da eliminišu zastoje i gubljenje vremena do kojeg je dolazilo usled pogrešnih procena neophodnih količina robe na stanju. Lager liste su se pokazale kao esencijalne za ove korisnike.

Zvuči zanimljivo? Ništa Vas ne košta da probate - sve funkcije platforme, 7 dana, potpuno besplatno, bez obaveza.

image

istražite

Često postavljana pitanja

Šta znači "Moje Fakture su poslovni program u Cloud-u"?

Platformu Moje Fakture ne instalirate na svoj kompjuter. Nalazi se na serverima i dostupna je svim korisnicima preko Interneta. Korisnici mogu koristiti računar, mobilne i tablet uređaje da pristupe aplikaciji. Za najbolje korisničko iskustvo koristiti poslednju verziju Google Chrome browsera i računara novije generacije i 24" inč displej.

Da li mogu da pravim račun za avans koji mi je uplatio klijent?

Naravno. U okviru programa za fakturisanje platforme Moje Fakture možete praviti avansne račune i nakon isporučenog posla od njih napraviti konačne račune.

Da li mogu da vidim ko nije platio?

Naravno. Dostupan je detaljan izveštaj o strukturi potraživanja koji pokazuje klijente i potrazivanja u odnosu na datum valute. Pored podataka o kupcima i računima koji kasne sa plaćanjem, dostupni su i podaci o računima i kupcima čiji rok za plaćanje ističe uskoro.

Da li mogu da napravim i otpremnicu uz račun?

Naravno. Za svaki račun dostupan je formualar za popunjavanje otpremnice. Kada popunite otpremnicu, ona se štampa zajedno uz račun.

Imam PORESKA OSLOBOĐENJA na fakturama. Da li program to podržava?

Podržava. Prilikom kreiranja računa možete odabrati poresku stopu od 0% i odabrati poreska oslobođenja po članovima zakona.

Da li imam bazu klijenata?

Naravno. Pored same liste klijenata dostupni su alati za pretragu i sortiranje, uključujući sortiranje po zemlji. Svaki klijent ima svoj profil na kojem su prikazani svi računi i kartica klijenta, kontakt i drugi podaci.

Da li mogu da vidim šta je od materijala i opreme kupovano i od koga?

Da. Sve što je plaćeno možete pogledati kroz evidenciju ulaznih računa koja nosi i podatke o dobavljačima i podatke o ulaznim računima. Na profilu dobavljača možete videti detalje svih ulaznih računa (šta je kupljeno) za odabranog dobavljača, a u sekciji inventar možete videti šta sve posedujete od opreme i alata. Sekcija magacin i lager pokazuju uvek ažurne podatke o stanju robe ili materijala na lageru.

Šta još ima od funkcija u programu Moje Fakture.

Moje Fakture platforma obuhvata nekoliko poslovnih programa: program za fakturisanje, program za magacin, program za veleprodaju i osnovni program za firme. Poslovni program tj platforma obuhvata desetine funkcija i najbolje je da pogledate stranicu Sve funkcije za više detalja.

Koliko košta pretplata na servis Moje Fakture?

Platformu Moje Fakture možete besplatno isprobati 7 dana. Nakon toga, ako želite da koristite servis, pretplata za upotrebu servisa se plaća mesečno, kao račun za mobilni. Za kompletnu ponudu pogledajte Cenovnik.

Boris Stojanović

BizNet

“Moje Fakture su sjajan servis koji je kompaniji BizNet omogućio da se sa bilo kog mesta i u bilo koje vreme u par klikova kreira predračun ili račun našem klijentu. Prateći naše dinamično poslovanje – u potpunosti smo mogli da se oslonimo na ovaj servis. Obzirom da su ovaj servis koristile sve kolege iz različitih sektora našeg preduzeća – mogli smo u potpunosti da budemo sigurni da će sve fakture biti adekvatno numerisane i proknjižene, pa smo samim tim olakšali posao i smanjili potrebu da se neko bavi samo tim poslom. Takođe, fakturisanje i naplata sa inostranim klijentima je postala znatno jednostavnija. Grafički prikaz kompletnog poslovanja u svakom trenutku daje jasnu sliku svih izdatih računa i predračuna. Jasan prikaz kreiranih predračuna nam je isto znatno olakšao prodaju, jer smo mogli da vrlo lako da pratimo otvorene ponude i da u komunikaciji sa korisnicima zaključimo prodaju.”

Slađana Milinković

Udruženja stalnih sudskih prevodilaca i tumača Srbije

"Moje Fakture su stvarno više od programa za fakturisanje. Štede živce, ne stvaraju bore na licu i ostaje mi više vremena da se bavim poslom koji umem da radim. Naročito onima kojima ovi administrativno-računovođstveni poslovi predstavljaju dodatnu obavezu, ne proisteklu iz obrazovanja ili profesionalnih okolnosti - računi i porez moraju da se plaćaju, profakture i fakture da se izdaju, ali samo knjigovođe znaju šta treba da se radi. Uz Moje Fakture sam shvatila šta je "prihod" a šta "rashod", zašto su važne stavke i pregled klijenata, i imam pregled stvarnog stanja bez da stalno nešto pitam knjigovođu (jer u strukovnom udruženju mi nemamo ljude koje se bar malo u to razumeju).”

Maša

Studio za animiranje i zabave dece Željko Veseljko

”Veoma smo zadovoljni Vašim servisom. Jednostavan je za korišćenje, svi podaci, (pro)fakture i klijenti su pregledni, i lako je dostupan sa bilo kog uređaja, što je izuzetno važno ukoliko se desi da nam na samom sastanku ili neposredno pre izvođenja naših usluga zatreba (pro)faktura. Uglavnom sam ja ta koja u našoj firmi izdaje (pro)fakture, ali ukoliko nisam prisutna, mogu da ih napravim i pošaljem sa bilo koje lokacije, ili vrlo lako da objasnim kolegama kako oni to da urade. Servis ima veliki kapacitet za bazu podataka, što zaista olakšava posao, jer pojedini podaci ne moraju da se pamte ili beleže na drugom mestu, a s obzirom na količinu benefita koje pruža, cena mu je veoma pristupačna. Vaš servis smo već preporučili pojedinim kolegama i klijentima, a kako su se svi složili sa našim mišljenjem, nastavićemo i dalje da ga preporučujemo! :)”

Oliver Savatić

Plava Grudva doo

“Izneću dve glavne pohvale za sajt Moje Fakture: – Prva je da mogu pristupiti programu sa svakog mog elektronskog uredjaja : lap top, tablet, telefon itd. Ponevši sa sobom portabl štampač ja kupcima na licu mesta izdajem fakture i robu. Takodje sa kupcem momentalno mogu da uporedim karticu potraživanja. – Druga prednost je što grafikoni i tabele deluju stimulativno na mene i moj prodajni tim.”

Aleksandra Vuković

Nura Agency

"Od nedavno koristim servis Moje Fakture i već primećujem koliko mi štedi vreme, a naročito krajem svakog meseca. Do sada sam koristila Google drive dokumenta i, ma kako vodila računa da imam fakture u šablonima klijenata, pravljenje faktura je oduzimalo dosta vremena. Pored uštede vremena, prezadovoljna sam korisničkom podrškom koja na sva pitanja odgovara dosta brzo i profesionalno.”

Nole Prevoz

“Moje Fakture je program koji je mnogo olakšao naše poslovanje i generalno izradu faktura, vrlo jasan, precizan i jednostavan za korišćenje. Posebno želimo da istaknemo korisničku podršku, veliki profesinalci i maksimalno ažurni! Od nas samo reči hvale, za svaku preporuku!”

Da firma radi kao švajcarski sat!

(ili nemački auto, ko šta više voli)

Pogledajte zašto je preko 1000 firmi odlučilo da drastično poveća porduktivnost svoje frime, smanji prazan hod i učini radno iskustvo u svojoj firmi boljim.

Bez skrivenih troškova. Instant aktivacija.